Saturday 3 August 2013

STREETSTYLE | BANGKOK


Een stad vol fashionista's. Dat is iets wat me opviel toen ik in Bangkok was. Natuurlijk was (lang) niet iedereen bijzonder leuk gekleed, maar de meisjes die er duidelijk over na hadden gedacht wel.

De foto's in deze post heb ik niet zelf gemaakt, maar ze geven wel goed weer wat mij qua stijl opviel. Er liepen bijvoorbeeld meisjes die een high-wasted short, een wijd t-shirt, een leuke zonnebril, een tasje en een hoed aan-/ophadden. Dat zag er heel leuk uit, een beetje zoals op de foto hieronder.


Buiten de shorts en shirts, waren ook schattige jurkjes niet aan te slepen. De winkeltjes hingen er vol mee. 

De strik op het broekje vind ik erg leuk


Een hele andere stijl


Wat vinden jullie van deze eigenzinnige en schattige stijl?



No comments:

Post a Comment