Sunday 4 August 2013

NEW IN | ODE AAN TOPSHOP


Topshop is geweldig. Ze hebben vrij betaalbare kleding, die er ook nog eens fantastisch uitziet. Daarom heb ik besloten de post van vandaag aan Topshop te wijden.

In Bangkok ben ik voor het eerst in tijden weer een Topshop tegengekomen. Daar word ik altijd meteen blij van haha. Aan de ene kant vind ik het jammer dat er nog geen in Nederland is (voor zover ik weet zou binnenkort de eerste in Den Haag komen), aan de andere kant blijft het zo wel exclusiever. Ik heb bij deze Topshop een aantal dingetjes aangeschaft.
Deze hotpants was ik in eerste instantie eigenlijk niet van plan om te kopen, omdat ik dacht dat ze te kort zouden zijn om me goed in te voelen. Ik besloot ze toch te passen en vond ze wel erg leuk, bijvoorbeeld om te combineren met de onderste twee tops.


Dit spijkerpakje vond ik meteen leuk, bijvoorbeeld met het 'Always and Forever' t-shirt. Het vormt lekker speels geheel.
De zeer oplettende lezer is het misschien al opgevallen dat dit jasje al eerder op mijn blog heeft gestaan (link). Ik was dan ook blij verrast toen ik het opeens in de winkel zag hangen en besloot vrijwel meteen het te kopen.


Deze crop top vond ik in eerste instantie niet helemaal mijn stijl, maar na hem gepast te hebben was ik toch enthousiast!
Gewoon een leuk, wijd t-shirt. Makkelijk te combineren.

Wat vinden jullie van Topshop?

YES! Ik lees net (8 aug) dat er een Topshop shop-in-shop in de Bijenkorf in Amsterdam komt! Jippie!





No comments:

Post a Comment