Tuesday 9 July 2013

NEW IN | KORA ORGANICS


Omdat ik geslaagd ben voor mijn eindexamen Gymnasium mocht ik van mijn ouders een cadeautje uitkiezen. Eerst dacht ik aan een koptelefoon van Dr. Dre's Beats, maar uiteindelijk besloot ik de heerlijke huidverzorgingsproducten van Kora Organics en het boek Treasure Yourself van Miranda Kerr te vragen.

Er stond toen ik het bestelde dat het 3-5 weken zou duren voor ik het binnen had, het moest namelijk helemaal vanuit Australië komen! Het was dan ook een aangename verassing toen het er na iets meer dan een week was.

Kora Organics is de huidverzorgingslijn van Miranda Kerr. Het zijn organische producten die niet op dieren worden getest en worden gemaakt van hoogwaardige ingrediënten. Er zijn pakketten met producten voor specifieke huidtypes, een bodylotion, body wash en nog veel meer.


Op deze foto zijn te zien: het Oily/Combination Skin Type Pack met daarin de Foaming Cleanser, Energising Citrus Mist en de Purifying Day and Night Cream. Daarnaast staat de Exfoliating Cream en de Luxurious Rosehip Oil. De Exfoliating Cream kun je gebruiken om dode huidcellen weg te halen en de Rosehip Oil is een luxe behandeling die onder andere werkt tegen huidschade door de zon en huidveroudering.
 Een van de belangrijkste ingrediënten in de lijn is Noni extract. Het sap van deze vrucht drinkt Miranda al sinds haar dertiende elke dag en ze gelooft dat dit heel goed is voor haar huid. Ik heb de producten gister voor het eerst gebruikt en ze bevielen goed, alhoewel ik natuurlijk nog niet weet hoe het effect na langer gebruik zal zijn.


Daarnaast had ik ook haar boek besteld: Treasure Yourself. Ik heb het gister meteen snel doorgelezen en het is een mooi boek over hoe je het beste uit jezelf kunt halen en je dromen kunt verwezenlijken. Onderwerpen zijn bijvoorbeeld zelfvertrouwen, optimisme en dankbaarheid. Aan het eind van het boek staan 'Affirmations', die Miranda gebruikt om door tegenslagen te komen en een goede mindset te hebben. Misschien zal ik in een latere post voorbeelden geven van tips en affirmations uit het boek.

Ik ben in ieder geval heel blij met mijn cadeautjes! Je kunt deze en andere spullen bestellen op koraorganics.com. Ze zijn wel erg duur, maar ik wilde het al best lang proberen. Op de site staat ook meer informatie over de producten en belangrijkste ingrediënten. 

Vera
xxx


No comments:

Post a Comment