Monday 8 July 2013

Terug van weggeweest!


Na maanden stilte van mijn kant heb ik besloten mijn blog nieuw leven in te blazen! Dit keer in het Nederlands. Ik denk dat dit wat levendiger is omdat het toch mijn moedertaal blijft. Ik heb het sinds mijn laatste post erg druk gehad met school. Examen gedaan, geslaagd, diploma-uitreiking etc etc.


Vandaag ben ik teruggekomen van Terschelling. Dit was de derde en laatste keer dat ik met vriendinnen naar Camping Terpstra ben geweest. Het was weer leuk, het weer was top en we hebben zoals altijd leuke mensen leren kennen.

Ik zal mijn best doen om vanaf nu regelmatig te posten en ook wat meer persoonlijke dingen op mijn blog te plaatsen in plaats van alleen stukjes over anderen, hoewel deze natuurlijk ook zullen terugkomen.

Hopelijk zullen jullie deze vernieuwde versie van mijn blog leuk vinden!

Vera
xxx

No comments:

Post a Comment