Wednesday 10 July 2013

APP | ZOMBIES, RUN!


Zombies, run! is een app voor de iPhone die ik een tijdje geleden ontdekt heb. Ik las erover in de Cosmopolitan en vond het erg leuk klinken.

Het idee achter de app is dat je, terwijl je aan het hardlopen bent, een verhaal te horen krijgt door je headphones. Je hebt verschillende missies en leeft in een wereld waar zombies zijn en je soms voor ze moet vluchten.

Ik heb tot nu toe alleen een deel van de eerste missie gedaan maar ik vond het erg leuk en origineel. Het verhaal begint ermee dat je in een neerstortend vliegtuig zit en de enige overlevende bent. Je hoort iemand die je vertelt dat je je in een gevaarlijk gebied bevindt en naar een bepaalde toren moet rennen. Onderweg moet je ook langs een ziekenhuis om medicijnen op te halen. Op de momenten dat het verhaal even pauzeert hoor je de muziek die je op je telefoon hebt staan.

De app houdt bij hoe lang je loopt, hoe ver en je ritme. Onderweg raap je automatisch dingen op, zoals batterijen, waterflessen en shirts. Deze kun je gebruiken om je basis te verbeteren.

Ik vind het een goede motivatie om hard te lopen en zoals ik al zei erg origineel.

Vera
xxx

No comments:

Post a Comment